שבילי ישראל – הקפצות והטמנות מים

מטיילים רבים המטיילים בשביל ישראל ובשבילים נוספים כמו: שביל ירושלים, שביל עמק המעיינות, שביל ישו ועוד נדרשים לעיתים לבצע הקפצה בעזרת נותני שירות בתחום ההסעים. תחום המחירים בענף הינו רחב ביותר, לעיתים קרובות אתם נדרשים לשלם מחירים מופקעים בגין השירות, ולא אחת אמינותו של נותן השירות נמוכה ביותר. תקלה שיבצע נותן השירות: אי הגעתו לנקודת ההתחלה ואו לנקודת הסיום, תקלה טכנית, ואו כל דבר אחר יגרור עוגמת נפש במקרה הטוב, ותקלה רצינית במקרה הפחות טוב.

האזור הבעייתי ביותר להסתמך על נותני השירות המקומיים הינו מאזור שדה בוקר ועד למצפה רמון. בעלי הג'יפים במרחב זה מאוגדים בקרטל, מתאמים מחירים, ודורשים מחירים מופקעים לחלוטין לביצוע ההקפצות. בנוסף, בשל אמינותום הנמוכה ביותר, מזמין השירות עלול לקבל ערב לפני ביצוע הנסיעה הודעה על ביטול הזמנתו מבעל הג'יפ, שבחר לקבל עבודה אחרת ואינו דואג לפתרון חלופי. התנהלות כזו הינה שכיחה במרחב. מטיילים רבים חוו תקלות מעין אלו ששיבשו את הטיול המתוכנן ואף את ביטולו המוחלט.

כבעל עסק בתחום הטיולים בכלל, וכמוביל קבוצות בשביל ישראל בפרט, מצאתי לנכון לספק למטיילים פתרון להקפצות בשביל ישראל ובשבילי ישראל. לרשותי עומד מאגר גדול של חברות הסעה וג'יפאים לאורכה ולרוחבה של הארץ. נותני השירות  שאני עובד עמהם הינם אמינים ביותר, וכאלה שניתן לסמוך עליהם. אני הוא זה שערב לביצוע הנסיעה. כל זאת במחירים הוגנים והגיוניים.

אתם מוזמנים לפנות לקבלת הצעות מחיר להקפצות והטמנות.

 

לקבלת הצעת מחיר