אודות עין לבן

למגיעים מכיוון  המושב אורה כביש מס' 8677: לאחר מספר דקות נסיעה נמצאת פניה עם סימון שחור על כביש צדדי. לא ניתן לפנות ימינה מאחר והכביש מסומן בקו הפרדה לבן. יש להמשיך עד הכניסה ליד קנדי ולבצע פרסה. להחנות בצידי הכביש בסמוך לעצים. יורדים על הכביש כ-100 מטר, עד לעמוד מתח גבוהה בולט. פונים ימינה לדרך עפר. לאחר הליכה של שתי דקות מגיעים לשביל הכחול החוצה את הדרך. ממשיכים על השביל הכחול שמאלה. כעבור כ-5 דקות מגיעים לחורשת אורנים שבשוליה דרך עפר. חוצים את דרך העפר ויורדים לואדי. כעבור כ-5 דקות נוספות לאחר שעוברים את עין עוד מלבדו מגיעים לפיצול שבילים (לא מסומן). ממשיכים בדרך העפר השמאלית ומגיעים לכביש. כעבור כ-150 מטר הכביש מתעקל בחדות ימינה ויש להמשיך ישר לדרך העפר.  ממשיכים על דרך העפר וחולפים על פני פיצול שבילים. סימון השבילים הכחול נמצא על הבטונדות. מגיעים לפיצול שבילים.ממשיכים על דרך העפר המרכזית ולאחר כ-10-15 מגיעים לחנייה למרגלות עין לבן.

לממשיכיים לעבר עין אל חניה: מימין למטה משאבות של מקורות, לרדת בשביל לעברן. להמשיך ימינה לאורך הגדר המפרידה בננו לבין פסי הרכבת עד להגיענו למעבר מתחת לפסי הרכבת. לאחר חציית המעבר  נפנה שמאלה, מגיעים לפיצול שבילים כחול ואדום. נמשיך על השביל האדום(שאינו מסומן בכול המפות) כרבע שעה הליכה קלה. נחצה מעבר של הרכבת נטפס קמעה ונגיע לחנייה למרגלות עין לבן. נעלה עם המדרגות כ-20-30 מטר לעבר עין לבן.

עין לבן הוסדר וטופח ומושך אליו בסופי שבוע ובחגים המוני מטיילים. מומלץ למי שמעוניין להנות מהמקום להגיע באמצע השבוע. המעיין נאגם לבריכה גדולה המשמשת לרחצה ולשחייה למטיילים הרבים הפוקדים את המקום.